Friday, January 1, 2010

nEw yEAr 2010

about a month bc blog org.akhirnye decided to make my own blog.hehe.mungkin ini salah satu medan untuk aku meluahkan apa yang berlaku dalam kehidupan aku.....

2009,finally end.mcm2 yg berlaku sepanjang tahun 2009.banyak suka duka...ceh mcm nk berdrama lak...semalam dpt phone called from uitm...alhamdullilah.dpt g interview untuk tpm scholarship...kalo ade rezeki aku akan sambung ke master.tp masaalahnye skrg ak xtau nk wat tajuk ape for the presentation...10 minit dowh...aku nk ckp pe.lps ni lah ak cr materials..kasi tenang skit jiwe aku yang bergelora ni...ahaks.wish me luck...huhu...

ni list ape yg berlaku spnjg thn (yg mn aku ingat je la.mlm2 nk perah otak pikir presentation lg.aishhh)

jan2009, adalah bulan kelahiran ak...ak ingt lg ms 2 ade meeting site+concreting...aku tension.gua nangis disebalik lori siput...celaka.mmg x macho langsung.haha

feb2009,adik aku tunang...aku agak sedih gak la.bkn sbb ak jeles ke ape.tp mungkin aku akan hilang die as my best friend.hurm...selamat bertunang...

july2009,aku benci orang itu...

august2009,puase

september2009,raye

december2009,get bz for her wed

eh da new year....ahaks...

No comments: